Terbaru diupload , Syiling 6 sen tahun 2006 , belakang gmbr Rebana

6 Sen tahun 2006 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Salam, kepada yg baru pertama kali melihat syiling 6 sen ini, pasti akan terkejut dan tertanya-tanya , dari mana datangnya pula syiling ini??? Wujud ke ??? atau ada ke Kilang di shah alam keluarkan ??? Ori ke nie ???

Semua persoalan yg tak terjawab itu akan keluar terutama sekali bagi Collector atau pengumpul Matawang yg amat popular dipanggil " Numismatic" .

Tetapi bagi yg menceburi bidang Mistik dan Keajaiban serta paranormal, mereka ini tidak hairan dan pelik, kerna setiap kejadian itu ada Hikmah dan Rahsianya.
Bukanlah saya disini ingin merendahkan " Numismatik" , tetapi masih ada sesuatu yg mereka tidak ketahui dan hanya diketahui oleh ahli paranormal sahaja. Mereka ahli paranormal sentiasa membuka minda dan tidak sempitkan minda yg hanya tertumpu pada satu2 rujukkan sahaja seperti " Buku Matawang "

Seperti Ilmu Tasawuf juga, makanya ilmu didalam buku atau pembacaan itu adalah utk dibaca dan difahamkan, tetapi bagaimana pula dgn Alam ghaib yg kita wajib beriman padanya tetapi kita tidak melihatnya. Apakah pula fungsi rasa dlm diri manusia itu, Merasa adanya alam ghaib, sesuatu yg tidak boleh diungkap dgn kata2......

Wallahua'lam

Perhatian : Syiling ini tiada dlm rujukkan buku matawang malaysia, kewujudannya masih dlm pengkajian lagi, antara yg telah kami temui ialah Syiling 4 sen rebana, 6 sen rebana dan 9 sen rebana. Semuanya tiada dlm rujukkan Buku Matawang. Duit pelik, pelik pelik.....


" NOT FOR SALE "
" NOT FOR SALE "
" NOT FOR SALE "