Syiling 50 sen asli bertahun 1965 " Unissued" amat luarbiasa

Kalau dulunya org sibuk mencari 50 sen tahun 1976 yg tiada pernah dikeluarkan Bank Negara, sekarang ini pula telah ditemui Syiling 50 sen yg bertahun 1965 , lebih awal setahun dari keluaran sebenar iaitu tahun 1967, ia penemuan yg amat luarbiasa dan pelik sekali kerna syiling ini tiada rekod keluaran .

Syiling ini amat cantik dan kemas sekali serta mempunyai jalur longkang atau Security Edge ditepinya, kami telah mengkaji jenis logamnya dan ia adalah Copper nickle asli dan tulen.

Mungkin juga syiling ini dibuat oleh pihak2 tertentu, persoalannya kenapa ia diwujudkan ???? sesuatu yg amat sukar hendak dijawab.... apa-apa pun ia adalah salah satu koleksi berharga AntiqueManiacWorld utk tatapan semua rakan2 diluar sana, sekian dahulu coretan kami.

Not For Sale !!!
Not For Sale !!!
Not For Sale !!!

Perhatian :

***Syiling dan Note ini tidak dikeluarkan oleh mana2 pengeluar syiling dan note didunia, tiada rekod ditemui setakat ini, ianya syiling atau Note misteri dan mistik yg berkaitan dgn dunia Paranormal dan Alam Ghaib Sahaja.Bukan utk kegunaan kebiasaan tetapi digunakan pihak2 tertentu sebagai Azimat atau Pelaris dagangan, serta digunakan utk tujuan ritual tertentu***